FAQ

VEEL GESTELDE VRAGEN

----

Hieronder vind je de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Mocht jouw vraag en/of antwoord er niet bij zitten, kun je 24/7 contact met ons opnemen door hier te klikken. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 48 uur te beantwoorden

Bestelling en levering

- Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling verwachten?

Gemiddeld bedraagt de levertijd 5-10 dagen. Om voor u de prijs zo aangenaam mogelijk te maken, kiezen wij ervoor om onze producten direct vanuit de leverancier te versturen. Hierdoor kunnen wij bepaalde kosten besparen, die wij u niet in rekening hoeven te brengen. Zo kunnen wij ook onze gratis verzending ten alle tijden aan u aanbieden.  

- Waarom leveren jullie niet gelijk de volgende dag?

Sommige van onze bestellingen wordt direct vanuit Nederland verzonden. Om een milieuvriendelijkere verzendmethode te bevorderen, sturen we in de meeste gevallen je pakket rechtstreeks vanuit de fabriek, waardoor een tussenstap bij ons vermijden. Dit bespaart niet alleen tijd, maar is ook gunstig voor het milieu.

Voordelen:

  • Lekker snelle en gratis verzending over de hele wereld.
  • Minder gedoe, minder beschadigingen, en ook beter voor de planeet.
  • Het kost minder, dus het scheelt in de prijs die jij betaalt.
  • Bijna altijd alles op voorraad (99% van de tijd).

- Ik heb mijn bestelling niet binnen de verwachte levertijd ontvangen, wat nu?! 

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt waardoor deze later dan verwacht geleverd wordt. Via de onderstaande link kun je ten alle tijden je bestelling traceren: Volg mijn bestelling. Mocht je na 3 werkdagen toch je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact met ons opnemen zodat wij achter je bestelling aan kunnen gaan. 

- Mijn bestelling is incompleet

Omdat wij de kosten zo laag mogelijk proberen te houden, kan het zo zijn dat je bestelling vanuit verschillende leveranciers afkomstig is. Hierdoor kan je een deel van je bestelling eerder of later ontvangen. Doorgaans ontvang je je complete bestelling uiterlijk 3 werkdagen na elkaar.

 

Ruilen en retourneren

- Kan ik mijn bestelling retourneren?

Zeker! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. Echter kunnen wij artikelen in de sale helaas niet refunden. Wel ontvang je van ons een voucher ter waarde van het bedrag om een andere aankoop te doen binnen onze webshop of kun je het product ruilen tegen een ander product.

- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? 

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je bestelling of past deze bijvoorbeeld niet, kun je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren aan ons. Voorwaarde hiervoor is dat de product(en) in originele staat dienen te zijn. Daarnaast moeten deze voorzien zijn van de labels en etiketten bij retourzending. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Ook moet de retourzending voorzien zijn van een track & trace code die aan ons vermeld dient te worden. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Nadat wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen weer op uw rekening staat. In de meeste gevallen is dit veel eerder.

Klik hier om een retourformulier te downloaden 

 

Vacatures

- Hebben jullie ook vacatures uit staan?

Mochten er openstaande vacatures staan, kun je deze hier vinden. Eventueel kun je ons ook vrijblijvend je cv en motivatie toe sturen, mocht je denken dat je goed bij ons bedrijf past. Dit kan door te mailen naar info@river-may.nl